REGULAMIN

Sklep internetowy DOGSPEED prowadzący działalność pod adresem internetowym www.dogspeed.pl prowadzony jest przez Iwona Staniszewska-Noga, ul. Strzały 14, 87-820 Kowal, prowadzącą działalność gospodarczą pod numerem NIP 8881092181, REGON 910253171, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

1. Definicje

Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.dogspeed.pl;

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

Konto Klienta – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta, przydzielony danemu Klientowi panel, uruchamiany na jego rzecz przez Sprzedawcę w ramach Sklepu Internetowego, umożliwiający Klientowi korzystanie z pełnej funkcjonalności Sklepu Internetowego, na którym to Koncie klienta gromadzone są dane Klienta, używane w celu identyfikacji Klienta;

Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta z Konta Klienta;

Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, 93 ze zm.);

Sklep internetowy DOGSPEED – oznacza stronę internetową działającą pod adresem www.dogspeed.pl, za pośrednictwem której Klient może dokonywać Zamówień na Towary, zawierać Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą i korzystać z innych Usług;

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

Sprzedawca – Iwona Staniszewska-Noga, ul. Strzały 14, 87-820 Kowal, prowadząca działalność gospodarczą pod numerem NIP 8881092181, REGON 910253171, wpisaną do CEIDG, e-mail: hello@dogspeed.pl, telefon: +48 690 590 706.

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego DOGSPEED pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem jest nabycie Towaru;

Usługi – wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta w oparciu o niniejszy Regulamin;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające: rodzaj i ilość Towaru znajdującego się w asortymencie Sklepu Internetowego w chwili składania Zamówienia, sposób zapłaty, sposób dostarczenia Towaru, miejsce wydania Towaru oraz dane Klienta.

2.  Informacje Ogólne

Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć umieszczonych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji Towarów, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy.

Dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym jest zabronione. Klient ma obowiązek korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu, jak również ogólnie przyjętymi zwyczajami, dobrymi obyczajami, w sposób nienaruszający dóbr osobistych osób trzecich i interesu Sprzedawcy.

Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktów; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością Sprzedawcy, w tym treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.

Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w sprawie Zamówienia na Towary, Umowy  sprzedaży i Usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu:

- drogą elektroniczną za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres: hello@dogspeed.pl;

- telefonicznie pod numerem: +48 690 590 706, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-17.00 (opłata zgodna z taryfą operatora);

Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:

-  prowadzenie Konta;

-  formularz kontaktowy;

-  newsletter;

3. Wymagania techniczne korzystania ze Sklepu Internetowego DOGSPEED

W celu korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

- posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu, zaopatrzone w urządzenie umożliwiające poprawne wypełnianie formularzy elektronicznych;

-rozdzielczość komputera lub innego urządzenia multimedialnego: minimum 1024x768 pikseli;

-posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej w wersji wspieranej przez producenta z włączoną obsługą języka JavaScript.

W celu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronie Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.

4. Rejestracja i prowadzenie Konta

W ramach korzystania ze Sklepu Internetowego Klient może bezpłatnie założyć i korzystać z Konta Klienta, umożliwiającego mu składanie Zamówień, śledzenie historii Zamówień, sprawdzanie statusu złożonych Zamówień, zapamiętywanie adresów wysyłek.

W celu założenia Konta na Stronie Internetowej Klient zobowiązany jest wykonać następujące czynności:

- kliknąć na stronie głównej Sklepu Internetowego na zakładkę „Logowanie” a następnie wybrać opcję „Nie masz konta? Załóż je tutaj”;

- wypełnić Formularz rejestracyjny podając następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, hasło;

- zaakceptować treść Regulaminu.

W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mail lub numer telefonu komunikatów marketingowych (np. ofert, bonów rabatowych, aktualnych promocji) dotyczących produktów należących do Sprzedawcy, w tym marki „DOGSPEED”, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola Formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca wyraźnie informuje Klienta o zasadach przetwarzania jego danych osobowych w ww. celu.

Wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu komunikatów marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia z Usługodawcą umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta.

Zgoda na otrzymywanie komunikatów marketingowych może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Usługodawcy stosownego oświadczenia przez Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres hello@dogspeed.pl.

Po przesłaniu wypełnionego Formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w Formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta za pomocą podanego przy rejestracji adresu poczty e-mail oraz hasła.

Klient zobowiązany jest nie udostępniać jakiejkolwiek osobie trzeciej hasła dostępu do Konta Klienta i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia. Umowa prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony i jest bezpłatna.

Jeśli w trakcie korzystania ze Sklepu Internetowego dane adresowe, osobowe lub inne dane Klienta ulegną zmianie, Klient  jest zobowiązany do dokonania ich aktualizacji, w tym w szczególności aktualizacji danych w zakresie, w jakim niezbędne jest prawidłowe wykonanie przez Sprzedawcę Usług lub Umowy sprzedaży. Klient ma możliwość dokonywania zmian danych podanych podczas Rejestracji po zalogowaniu się na swoje Konto Klienta.

5. Warunki Zawarcia Umowy Sprzedaży

- Informacje zamieszczone w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

- Sprzedawca w ramach Sklepu Internetowego prowadzi sprzedaż Towarów. W Sklepie Internetowym zamieszczone są informacje o właściwościach Towarów oraz ich cenie.

- Klient może składać Zamówienia na Towary poprzez utworzone w tym celu Konto lub złożyć Zamówienie bez rejestrowania Konta za pośrednictwem Formularza Zamówienia.

- Klient może składać Zamówienie za pośrednictwem Sklepu Internetowego przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

- W celu skutecznego złożenia Zamówienia Klient dokonuje za pośrednictwem Sklepu Internetowego wyboru Towaru wybierając opcję zakupu Towaru.

- W celu sfinalizowania procedury składania Zamówienia Klient powinien kliknąć na ikonę „Koszyk”, który przenosi go do zakładki, na której znajdują się wszystkie Towary dodane przez niego do koszyka. W zakładce „Koszyk” Klient może zobaczyć jakie Towary zamówił, co ma zostać wyhaftowane (w przypadku personalizowanych produktów), jaka jest łączna wartość dodanych do koszyka Towarów. Klient może kontynuować zakupy po kliknięciu na ikonę „Kontynuuj Zakupy” lub może sfinalizować Zamówienie poprzez kliknięcie ikony „Przejdź do realizacji zamówienia”.

- Po kliknięciu ikony „Przejdź do realizacji zamówienia” Klient zostaje zobowiązany do prawidłowego wypełnienia Formularza Zamówienia, w tym do podania swoich danych osobowych, wskazania adresu i sposobu Dostawy. Klient może również założyć Konto Klienta ustanawiając hasło do Konta Klienta.

- Warunkiem koniecznym skutecznego złożenia Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta niniejszego Regulaminu, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednią rubrykę przed finalizacją Zamówienia. Brak akceptacji Regulaminu przez Klienta skutkuje brakiem możliwości nabycia Towaru w Sklepie Internetowym.

 - Klient ma możliwość modyfikowania Zamówienia aż do momentu naciśnięcia na przycisk „Złóż zamówienie” w zakresie wyboru Towaru, sposobu dostawy Towaru, sposobu płatności, danych zawartych w Formularzu Zamówienia.

 - Po złożeniu Zamówienia Klient otrzymuje na adres poczty elektronicznej (e-mail), podany w Formularzu Zamówienia lub zarejestrowany na Koncie Klienta, wiadomość potwierdzającą złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym ze wskazaniem całkowitej wartości Zamówienia i jego podsumowaniem. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z informacją o przyjęciu Zamówienia do realizacji.

- W sytuacji, gdy Zamówienie będzie niemożliwe do zrealizowania z uwagi na brak Towaru w magazynie w ilości zamówionej przez Klienta, lub niemożliwości wykonania zamówionej przez klienta usługi haftu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie i o możliwych rozwiązaniach telefonicznie lub na wskazany przez niego adres e-mail. W takiej sytuacji, Klient może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia (do 14  dni) lub zrezygnować z zamówionego Towaru albo z całości Zamówienia i odstąpić od Umowy, co spowoduje zwrot przez Sprzedawcę wpłaconej przez Klienta sumy pieniężnej.

6. Ceny Towarów

- Wszystkie ceny Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podawane są w złotych polskich i są cenami brutto, co oznacza, że uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT).

- Cena podana przy każdym Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena podana przy Towarze nie zawiera kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy w Formularzu Zamówienia przed jego ostatecznym złożeniem i przed kliknięciem na ikonę „Złóż zamówienie”.

 - Informacja o całkowitej wartości Zamówienia, która obejmuje cenę Towaru oraz koszty jego Dostawy, jest każdorazowo podawana na Stronie Internetowej Sklepu w Formularzu Zamówienia, po dokonaniu przez Klienta wyboru sposobu Dostawy Towaru i wyborze sposobu płatności. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest ponieść w związku ze złożeniem Zamówienia.

 -  Sklep Internetowy wystawia fakturę bez VAT  lub paragon fiskalny w zależności od wyboru Klienta, który w Formularzu Zamówienia zobowiązany jest wpisać dane konieczne do poprawnego wystawienia dokumentu.

7. Formy płatności

Klient przy składaniu Zamówienia może wybrać następujące formy płatności:

-  przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy;

-  przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system szybkich płatności

- BLIK

Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie:

- do 5 dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty przelewem bankowym (tradycyjny przelew);

- do 3 dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system szybkich płatności.

 8. Dostawa i czas realizacji Zamówienia

Towary zamawiane w Sklepie Internetowym dostarczane są na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w wybrany przez Klienta w Formularzu Zamówienia sposób, spośród następujących:

- przesyłka kurierska;

- usługa "Paczkomaty";

- Orlen Paczka

- usługa „odbiór w punkcie”

Koszt dostawy szczegółowo określony jest w Formularzu Zamówienia przy składaniu przez Klienta Zamówienia.

Towary są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.

Towary zamówione za pośrednictwem Sklepu Internetowego dostarczane są w dni robocze.

Zamówienia złożone w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Przewidywany czas realizacji Zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę, a w szczególnych przypadkach może przedłużyć się maksymalnie do 10 dni.

Na czas realizacji Zamówienia składa się czas przygotowania Towaru do wysyłki Towaru. W czas realizacji nie wlicza się czasu dostawy, na który Sprzedawca nie ma bezpośredniego wpływu.

 Czas dostawy złożonego przez Klienta Zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy Towaru wybranego przez Klienta w Zamówieniu, który liczony jest od dnia przekazania przez Sklep Towaru do wysyłki do chwili dostarczenia Towaru Klientowi i kształtuje się następująco:

 - w przypadku przesyłki kurierskiej przewidywany, deklarowany przez firmę kurierską, czas dostawy to 1-2 dni robocze;

 - w przypadku przesyłki do paczkomatu przewidywany, deklarowany przez paczkomaty, czas dostawy to 1-2 dni robocze;

W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego w Formularzu Zamówienia adresem, Dostawca podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. Jeśli Dostawca nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem dostawy, przesyłka z Towarem trafia do Punktu Obsługi Paczek, o czym Klient zostanie poinformowany awizo (SMS, e-mail lub druk) ze wskazaniem informacji o adresie punktu i godzinach jego otwarcia. W sytuacji, gdy Towar zostanie odesłany przez Dostawcę do Sklepu Internetowego, ten skontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

Klient zobowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

9. Reklamacje

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od dostarczenia towaru.

Reklamacje mogą być kierowane w dowolnej formie, np. na adres e-mail: hello@dogspeed.pl

Podstawą reklamacji produktu jest tylko i wyłącznie niewykonanie go zgodnie z zamówieniem klienta, tj. wynikające ewidentnie z błędu osoby realizującej zamówienie. 

Przed wysłaniem reklamowanego produktu na adres firmy, klient powinien zgłosić reklamację drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Reklamowany produkt powinien posiadać paragon, lub fakturę.

Produkt należy wysłać odpowiedniego go pakując, nie narażając na uszkodzenia - mniejsze akcesoria w kopercie bąbelkowej, większe w  kartonie.

Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.

Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności Towaru z Umową sprzedaży.

Koszty napraw lub wymiany Towaru ponosi Sprzedawca. Klient jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedawcy.

Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

- Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową;

- Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową;

- brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

- brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;

- z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu ceny.

Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.

W razie odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca cenę nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.

Zgodnie z Art.38 punktem 3 USTAWY z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Oznacza to, że akcesoria wykonane na zamówienie z dowolnie wybranym wzorem, wg specyfikacji klienta nie podlegają zwrotom. Firma nie odpowiada za nieodpowiednie zmierzenie psa/ kota, błąd w zamówieniu czy też rozmyślenie się

Sprzedawca zobowiązuje się powiadomić Klienta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od daty jej złożenia. Wszelkie informacje dotyczące postępowania reklamacyjnego Sprzedawca będzie przekazywał Klientowi z wykorzystaniem danych adresowych i kontaktowych podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie produktów.

Zastrzegamy, iż gotowe akcesoria mogą różnić się kolorystycznie od przedstawionych na zdjęciach, ze względu na “grę światła podczas wykonywania zdjęć produktowych”, lub delikatnie inny odcień taśmy pochodzącej z innej dostawy niż ta prezentowana na zdjęciach. 

Klient może skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.  

10. Odstąpienie od Umowy sprzedaży

 Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Klient będący Przedsiębiorcą nie ma prawa do odstąpienia od Umowy.

Zgodnie z Art.38 punktem 3 USTAWY z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Oznacza to, że akcesoria wykonane na zamówienie z dowolnie wybranym wzorem, wg specyfikacji klienta nie podlegają zwrotom. Firma nie odpowiada za nieodpowiednie zmierzenie psa/ kota, błąd w zamówieniu czy też rozmyślenie się. 

Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu w drodze jednostronnego oświadczenia woli. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail hello@dogspeed.pl 

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.

Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeżeli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

W wypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, czyli pokrywa wszystkie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu m.in. do umów: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

11. Dane osobowe / Polityka prywatności / Ochrona danych osobowych

Warunkiem sfinalizowania zakupów w Sklepie jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela oraz pola (checkbox) dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu

Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy bądź innych działań marketingowych, w szczególności informowania o nowych produktach i usługach Sklepu, o ile Klient wyrazi zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola (checkbox) na przesyłanie informacji handlowej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 04.2016r.

Wszelkie dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Właściciela Sklepu zgodnie z treścią ustawy, o której mowa powyżej.

Administratorem danych osobowych Klienta jest sklep internetowy DOGSPEED prowadzący działalność pod adresem internetowym www.dogspeed.pl prowadzony jest przez Iwona Staniszewska-Noga, ul. Strzały 14, 87-820 Kowal, prowadzącą działalność gospodarczą pod numerem NIP 8881092181, REGON 910253171, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru, doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie, wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru, przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych poprzez Sklep.

Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również w podanym zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki.

Dane przetwarzane są również przez podmioty związane z realizacją płatności za zamówienie - Autopay. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.

Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta

Klient w każdym czasie, ma poprzez biuro obsługi Sklepu prawo do zmiany, poprawienia lub usunięcia swoich danych

Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.

Każdy użytkownik ma możliwość zapisania się do newslettera – informacji handlowej. Zapisanie się na listę następuje poprzez zaznaczenie na etapie rejestracji odpowiedniego pola w formularzu (do tego celu potrzebny jest tylko adres e-mail). Z prenumeraty newslettera można zrezygnować w każdej chwili poprzez link podany w biuletynie lub poprzez poinformowanie Sklepu drogą mailową na adres hello@dogspeed.pl.. Po odwołaniu, dane adresu e-mail zostaną natychmiast usunięte z bazy

Sklep używa między innymi tak zwanych „cookies”, które przyczyniają się do większej użyteczności, funkcjonalności oraz łatwości obsługi naszego sklepu. Instrumenty te ułatwiają Klientom również szybsze poruszanie się po stronie Dodatkowo, pliki cookies pozwalają zmierzyć częstotliwość odsłon strony oraz najchętniej oglądane produkty. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w systemie komputera. Informujemy, że niektóre z tych plików zostają przeniesione z serwera Sklepu do systemu komputerowego Klienta. Istnieje możliwość zablokowania plików cookies w każdym momencie, o ile używana przeglądarka posiada stosowną funkcję. Należy pamiętać, że po blokadzie plików cookies możliwość korzystania z niektórych funkcji Sklepu zostanie w znacznym stopniu ograniczona lub wyłączona.

12. Postanowienia końcowe

Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu m.in. do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zwrotom podlegają tylko produkty zakupione z katalogu. W przypadku produktów wykonanych na indywidualne zamówienie klienta zwrotów nie przyjmujemy.

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

Umowy zawierane w związku z korzystaniem ze Sklepu Internetowego zawierane są w języku polskim.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży lub Umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo dokonania zmian niniejszego Regulaminu, w tym w celu uwzględnienia zmian w przepisach prawa, zmian funkcji oferowanych za pośrednictwem Sklepu, wprowadzenia nowych usług w Sklepie, lepszego zabezpieczenia interesów Klientów, doprecyzowywania zagadnień budzących wątpliwości Klientów.

Regulamin wchodzi w życie wraz z dniem publikacji go na stronie firmy.  Aktualna wersja Regulaminu znajduje się pod adresem www.dogspeed.pl.